Re: restart kompa z Win'98 i IE6

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 00:26:58 MET

Wed, 18 Dec 2002 10:56:24 +0100,::uczen:: <atpgn5$13c$1_at_news.tpi.pl>
napisał/a:

> JA w takim przypadku usuwam z menadzera modem i polaczenie,
> odinstalowuje sterowniki, czyszcze rejestry:: restart komputera i ...
> instalacja od poczatku (modem, połączenie) 8/10 przypdakow pomaga :)

Ja bym najpierw przeinstalowała IE oraz OUTLOOKA!,potem sprawdziła,czy w
dalszym ciagu się komputer resetuje...Potem bym się zainteresowała
ustwieniami modemowymi...Jakby to nie pomogło,to dopiero odinstalowanie
modemu i zainstalowanie od nowa...

--
Pozdrawiam,
Kaja