Re: Athlon czy Celeron - dla architekta ?

Autor: zylko (zylko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 21:49:32 MET

> to chyba oczywiste ze athlon! od celerona bedzie o niebo szybszy
  No i nie pozwoli kolesiowi stabilnie pracować. Mam bardzo przykre
dośwadczenia pod AutoCadem z prockami AMD. Niestety wywalają oprogramowanie
CAD'owskie z taka czest, że nie ma co mażyć o stabilnej pracy. Dodam, że
sytuacja powtarzała się na kilku różnych kompach z legalnym oprogramowaniem
C14 i 2000.
Chyba tak naprwde w prawdziwych pracowniach projektowych nie spotkałem sie z
innymi prockami niż Intel i w większości nie były to celki

Pozdrawiam, Zylko