Re: K7S5a i WD

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 21:27:18 MET

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "deep" <> napisał
> na
> ___________________________
> masz moze Athlona XP + SDRAM ?
> a jak hdd ? sprawdziles go czy nie ma aby bad sektorow ?
> sformatuj dysk i skopiuj na niego system(najlepiej win 98se +stery)
> wypnij pozostale dyski (jesli sa ) oraz CDromy( mialem kiedys przypadek ze
> CD Samsunga "bruzdzil" i powodowal bledy na HDD) i zainstaluj go
> nic sie nie przegrzewa w kompie ?
> masz mozliwosci podpiecia innego dysku?
> Blesso

mam Durona + SDRAM, wgrany nowy bios do płyty
System był stawiany od nowa na 100% ok
Nic się nie przegrzewa (znam się dobrze na sprzęcie, nie chcę wysyłać do
serwisu płyty i dysku więc może miał ktoś z was podobną sytuację i pomoże mi
wykluczyć jeden element z układanki-dysk czy płyta?)

W ostateczności podłączę jakiś inny dysk ale w tej chwili nie mam żadnego
pod ręką