Re: Matrox czy Nvidia?

Autor: Mariusz Popiołek (mariuszpopiolek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 18:48:51 MET

Użytkownik "dromader" <pusto_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście, oczywiście. Bezkonkurencyjny dual head to zapewne pryszcz.

Niech ci będzie: poza jakością obrazu i bezkonkurencyjnym dualheadem nic
sobą nie prezentują :) (dla mnie)

> karty typu MMS stosowane w m.in. medycynie i tzw. kontroli ruchu to
również
> nic nie warte gadgety.

Może nie tak drastycznie, ale IMHO do przeciętnych zastosowań są kiepskie (a
sądzę, że do tego chce używać karty Markus), więc wyluzuj trochę z tą
medycyną i kontrolą ruchu.

> Wsponę tylko, że niektóre karty ati nie poddają się
> kalibracji i gubią zmiany w zapisie tablicy LUT. A to wpływa na kolor oj
> wpływa jak cholera.

Niektóre to nie znaczy wszystkie.

> Jak tak czytam tę Twoją opinię to mam nieodparte wrażenie, że nie było Ci
> dane pracować na Matroxie tak z kilka lat....
> A poza tym a może przede wszystkim, jakość sterowników. Solidne i
stabilne.

> Wystarczy?

Nie wystarczy. Jeśli ci tak bardzo odpowiada Matrox to go używaj, możliwe że
na twoje potrzeby jest najlepszą kartą. Ale nie próbuj na siłę przekonywać
mnie, że Matrox jest najwspanialszy, bo nie jest. Dla paru procent
(promiili?) użytkowników jest on z pewnością świetnym wyborem, ale odniosłem
wrażenie, że wymagania Markusa najlepiej spełni ATI (niestety nie podał on
zbyt wielu szczegółów, więc jest to jednak zgadywanie)

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek