Re: Radeon 9000 128MB czy Radeon 9000 Pro 64MB

Autor: ButtHeadek (lukaszsu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 18:26:58 MET

On 15 Dec 2002 20:06:08 +0100, "Sander" <sander3SP_AM_at_gazeta.pl>
wrote:

>Ale co ? :) Bo do zmiany timingów miałem jakiś program,
>który poszedł do gościa któremu sprzedałem moją TNT,
>nazwy programu nie pamiętam.

No wlasnie te timingi nie wiem, czym sie sprawdza.

>A do porównania karty graficznej używałem jakiś programów,
>które miały bazę wydajności innych kart.
>Możesz użyć np. 3D Marka i porównać wynik z kimś innym.

Sprawdzalem, ale cos sie wywalil przy tescie. Nie wiem czemu.

>Nieszkodzi, jakąś by nie miał, to jak chcesz kupić,
>to możesz chyba zaczekać do np. marca.
>No chyba że nie możesz :(

No nie moge, bo kurde juz cos mnie strzela, tak ta karta chodzi.:-(

>To się wyklucza co piszesz, czyli duży/szybki i tani :)))

A co powiesz o Barracudzie 80Gb? 7200obr, cicha, no i kosztuje 470zl.
To malo w porownaniu do innych dyskow.

>:D Moja wyciąga w najnowszych grach do 1280 ;(
>A w Return to Castle Wolfenstein to 1600 :)

Kurde. Ja to wiesz, nie jestem taki killer i wiecej niz 800-600 nie
ustawiam.;-)))

>Wiem coś o tym ... , zasubskrybuj alt.pl.gry.pirackie

Chyba to zrobie. Slyszalem, ze tam tez sa jaja.:-)

ButtHeadek
Pozdrowienia