co to za pamiec (2)

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam-delete-this-section)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 17:24:04 MET

spedzilem czas jakis na stronie samsung semiconductors, ale madrzejszy przez
to nie jestem, a ze nie mam odpowiedniego kompa w tej chwili zeby sprawdzic
naocznie, wiec:

co to za pamiec jesli na nalepce "zbiorczej" napisane jest:

Samsung 008 Korea
PC133R-333-542-B2
KMM390S3320AT1-GA

a na chipach:

Samsung 007
KM44S32030AT-GA

kosci jest 9 po obu stronach podstawki, przerwy w szynie na slotowe zabki sa
dwie, a sama pamiec jest wyzsza niz zwykle kostki

oglupialy juz z lekka roznymi koncepcjami
tbg

PS. nie widze swego pierwszego posta, wiec wysylam drugi raz, jesli sie
powtorzy to przepraszam