Re: Jaki notbook do 4000 PLN?

Autor: piotrkisiel_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 18 Dec 2002 - 17:13:38 MET

> Kumpel ma, na razie nie narzeka. Zresztą razem kupowaliśmy: ja Toshibę
> 1900, koleś Actinę.

Witam,
Wątek stary acz bardzo ciekawy. Planuje własnie kupno notebooka, ale o IBMach
nie myślę. Faktycznie zbieraja bardzo dobre opinie ale sa porazajaco drogie.
Zresztą wszystkie firmowe sa dość drogie. Ja myslałem o jakiejś mniej znanej
firmie :gericom, astina, aristo, vertus, maxdata. Zazwyczaj mają te same
wnętrzności, a róznia się troche jakoscia, prestiżem i przede wszystki ceną.

Osobiście szukam czegos z
celeronem 1700 fsb 400mhz
20gb ata100
14,1 cala lub więcej
256mb ddr
złącze firewire
sieciówka
cdrw
cena ok. 5500zł

Te niefirmowe sa własnie w tej cenie. Co o tym myslicie?

Pozdrawiam,
Pil