Re: jaki model drukarki hp

Autor: Sander (sander3SP_AM_at_gazeta.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 15:57:43 MET

"[> eMKa <]" <mk_at_popnet.pl> w news:atpjnu$nch$1_at_news.tpi.pl napisał(a):

> Jasne, te tańsze mają większe tusze.... [i tańsze he he he]

No właśnie i dlatego jest trochę droższa w eksploatacji :(
Bo za trochę większą cenę kupisz 2x większe tusze.

> Co do CPU to nie wiem ale ma 8 MB ramu więc bez CPU trudno
> tym gospodarować.....

To nie o to chodzi, moja poprzednia HP850c nie była windrukarką,
bo drukowała w czystym DOS'ie. Ale jak drukowałem siostrzenicy
120 stron z Word'a, to Windows był zajęty i nie można było w nim
nic robić na czas druku. Dlatego zdecydowałem się na HP960c :)))
Też mam 8MB RAM'u w drukarce.

> Zresztą jakie drukarki nie mają CPU??

Powiem tak, (z serii 900) mają dopiero od HP960 do 990.
Z tych nowych modeli CPU mają powyżej HP5550,
ale nie będę wymieniał które, bo dokładnie nie wiem.

W jednym sklepie mówili mi że HP5550 ma CPU w innym że nie ma.
W końcu zadzwoniłem do servisu HP do Warszawy, i powiedzieli mi
że ona NIE MA własnego CPU, dlatego zdecydowałem się na HP960c.
Teraz 120 stron trafia do drukarki, a jej CPU zajmuje się wszystkim
nie obciążając zbytnio CPU kompa. I na kompie mogę dalej działać.
Poprzednio z HP850c nie mogłem, musiałem zaczekać na koniec wydruku :(

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]