Re: Jak włączyć funkcję TwinView w gf3 ti200

Autor: dean (dziekan74_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 14:48:22 MET

Witam

Mam MSI Gf3 Ti200 (128 RAM).
Generalnie nie da sie chyba uzyskac jednoczesnie obrazu na monitorze i na
TV.
Jesli sie podlaczy juz TV (obojetne czy przez S-video czy AV-out) mozna w
ustawienach wybrac aby przelaczyl sie na TV (dokladni nie pamietam gdzie)

Oczywiscie mozna zmusic karte do tego aby uzyskac sygnal zarowno na
monitorze jak i TV - ale do tego ja np. uzyłem programiku TVTool (np. ver.
6.0)

dean