Re: Dwa systemy: XP Home i 2000 Professional

Autor: Patryk Z (pat12_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 14:39:53 MET

"kaktus1" <kaktus1_at_gazeta.pl> wrote in message

> Użytkownik "adamd" <adamd_at_nospamidea.net.pl> napisał w wiadomości

> Partycja D logiczna, 20 GB, Fat 32.
>
> Kaktus

Zrob sobie spod w2k partition magic na d nowa partycje primary (najlepiej
jak najmniejsza 5GB? w zaleznosci od potrzeb) zadecyduj czy chcesz NTFS czy
FAT32.

ustaw ja jako aktywna i restart. jezeli masz plyte z xp bootowalna to poleci
jezeli nie zrob sobie dysk startowy (jezeli z 98 wrzuc na niego
smartdrv.exe i po restarcie uruchom)

przed operacja polecam zrobienie w partition magic dyskietek ratunkowych
(umozliwiaja zmiane aktywnej partycji na pierwotna -czyli ta z w2k)
Patryk