Re: jakie ciche chlodzenie na proc

Autor: Rafal Stasiak (raflcio_at_atcom.net.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 14:55:02 MET

> Ja używam chłodzenia wodnego z cpc.pl i jestem zadowolony, nic cichszego nie
> znajdziesz.
Tez nad tym zestawem mysle. Wiatraki to mi juz rodzine budza.

> Wadą jest brzydki pojemnik z wodą i rurki, które gdzieś trzeba
> upchnąć.
On jest faktycznie taki brzydki?
;-)
Wiekszosc pecetow stoi gdzies w meblach i pewnie mozna go jakos upchnac.
Miales jakies problemy z instalacja?
Cos Cie wkurza w tym zestawie?

> Zaletą jest absolutna cisza i względnie niska cena. Nie wiem jak z
> trwałością, bo mam to dopiero od dwóch miesięcy,
No i tutaj jest caly problem. Nie wiadomo czy ta pompa po pol roku tez nie
zacznie robic jak traktor. Mam pewne doswiadczenia z dziecinstwa
brzeczykiem od akwarium.

> ale nie słyszałem, żeby
> komuś zalało mieszkanie :)

Dobre, bo na stronie CPC napisali, ze nie ma powodow bac sie wody w
pececie.
:->>

http://www.cpc.pl/bezpie.html

Ktos jeszcze tym studzi peceta?