Re: ATI R9000 PRO czy może być lepiej ?

Autor: JaMaiCaN (jamaicannospam_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 14:08:27 MET

On Wed, 18 Dec 2002 11:00:08 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> wrote:

>A czy Ty wogle wiesz czym objawia sie ustawienie na max detali w NFS HP2
>na Radeonach? Bo nie wydaje mi sie bys wiedzial o czym piszesz.

Pisałem o efektach specjalnych, nie o poziomie detali. Ma to związek z
błędem w sterownikach ATI. Nota bene w wersji 2.5 nie został jeszcze
poprawiony. Ustawienie na max uruchamia filtrowanie anizotropowe.
Popraw mnie, jeżeli się mylę.

pozdrawiam
JaMaiCaN
jamaican(nospam)@go2.pl