Re: Jak to jest z LAPTOPAMI

Autor: alti71_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 18 Dec 2002 - 11:30:14 MET

> alti71_at_poczta.onet.pl  naskrobal(a):

> Jak stawiasz w jednym rzędzia Adaxa z Dellem, to dzięki...
> IMHO niezłe są właśnie laptopy Dell czy Compaq, z tańszych Toshiba.

No dobra ale mi wlasnie chjodzi o to zeby sie dowiedziec na jakiej podstawie
tak twierdzisz (ogolnie na jakiej podstawie ludzie twierdza ze jedne laptopy sa
lepsze od innych). Pytam bo nie wiem jak sa one zbudowane-czy z czesci roznych
marek sa skladane tak jak pecety czy laptop toshiby ma plytte glowna toshiby (i
np plyty toshiby sa szybkie i dobre)
Pozdrawiam
Alti