Konserwacja drukarki

Autor: Lukasz M (bromba_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 11:07:30 MET

Mam stara drukarke Cannon BJC 2000. Troche sie zdazyla zabrudzic wiec
zdjalelm obudowe i zaczalem czyszczenie. Chcialem jeszcze, ja nasmarowac
gdyz tego wymaga. Nigdy tego nie robilem wiec nie wiem co do tego mam
wykorzystac ? jakis specjalny smar ? I jeszcze jedno: wiem ze nasmarowac
nalezy "rurke" po ktorej przesuwa sie glowica, a czy trzeba smarowac pasek
od "napedzania glowicy" ?
Dodam tylko ze do serwisu nie zawioze drukarki bo mi sie to nie oplaca !