Skaner - pewnie już było ale ....

Autor: Aleksander L. (lolek88_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 11:07:24 MET

Witam,
Tak jak już napisałem, pewnie było ale proszę jeszcze raz tych którzy mieli/mają do czynienia z poniższymi skanerami.
Chcę wybrać skaner z modeli:
- Epson Perfection 1250
- Epson Perfection 1260
- Microtek SkanMaker 4800
- Microtek SkanMaker 5600
- UMAX Astra 4500
- UMAX Astra 4700

Nie chcę żadnych przystawek do slajdów bo mam osobny skaner do tego (MINOLTA DIMAGE SCAN ELITE F-2900). Zależy mi na szybkości i dobrej jakości skanów.
Głównie interesuje mnie skanowanie rodzinnych zdjęć (kolorowych) oraz tekstów (książki itp.) do przetwarzania w programie OCR.
Zastanawiałem się nad ostatnim (UMAX Astra 4700) ale nie jestem do końca przekonany.
Pomóżcie!! :)

Pozdrawiam