Re: Monitory w Wa-wie: gdzie?

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 10:52:58 MET

Wlasnie z ta ustawa to wszedzie oszukuja - licza na niemrawych pantoflarzy,
ktorzy nie beda mogli nawet cos powiedziec.
Coraz bardziej sie zastanawiam, czy nie brac tego monitorka w MM. Wiem, ze
kiepsko i td., ale daja chyba do 7 dni na testowanie sprzetu i wymiane jak
cos nie pasuje. Problem tylko jeden: slaby wybor!!!
Moze ktos jeszcze ma jakies pomysly gdzie mozna dobrze kupic monitorek???
(19"" CRT)

CO do tego:
>Już o tym pisałem: nigdzie. Niepotrzebnie stracisz czas, szukając w
>Warszawie czegoś takiego, jak dobry sklep z monitorami.

Skoro tak, to moze powiesz gdzie NIE w Wa-wie bedzie dobry sklep???
Przecierz nie sugerujesz chyba, ze w Polsce nie ma takiego sklepu???? Sporo
jezdze po kraju, wiec moglbym zobaczyc i w innych miastach: byle by obsluga
byla OK, wybor odpowiedni i cena dobra!

CHyba ze uwazasz, ze w Polsce monitorow sie nie kupuje :-)))