Re: Radeon 9000 Sapphire a temperatura ?

Autor: thomas (masium_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 09:36:20 MET

> Te modele chyba juz tak maja. A tak na marginesie, jestes zadowolony z
niej?
> Bo zastanawiam sie nad kupnem
witam.
Jestem z niej bardzo zadowolony. Po przejsciu z Geforca 2 Pro jakosc obrazu
2D po prostu SUPER ( monitor CTX 17'' 705 Futura). Wyjscie TV za bardzo nie
mialem jak sprawdzic. A wydajnosc za te pieniadze mysle ze jest bardzo
dobra.

> I nie wiem SAPPHIRE (skąd wzięła się ta firma) czy GIGABYE MAYA...
Podobno to sa wersje oem X-POWER ale jak jest z tym naprawde to nie wiem.