gdzie w BIOSie jest opcja odnosnie PS/2?

Autor: Kaczy (kaczy20_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 03:58:13 MET

Witam

        Myszka mi nie dziala pod COMami chociaz sa one w BIOSIE
wlaczone (myszka nie dziala ani pod winda ani pod dosem a sama myszka
jest dobra na 100%). Zauwazylem natomiast ze diagnostyka pod winda mi
pokazuje ze myszka jest podpieta pod PS/2 na IRQ12 tyle tylko ze to
IRQ jest wolne a w kompie nie ma w ogole gniazda PS/2. Gdzie w Biosie
sie przelacza to PS/2? (Na plycie jest gniazo na PS/2 tyle tylko ze ma
4 bolce a ja mam koncowke PS/2 z 4 wtykowym gniazdem w ktorym sa 3
kabelki). Ja kto wszystko podlaczayc?....
Kurcze.. glupia myszka a tyle problemu,..
Prosze o porady
Pozdrawiam
Kaczy