Re: Notebook - aus vs. compaq vs asus - prośba o SZYBKĄ pomoc

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 00:17:34 MET

Nie wiem:
W compaqu brak modemu/lan - czy potrzebujesz????
Osobiscie bym wzial IBM jakiegos, ale podane przez ciebie firmy tez sa OK
(nawet bardzo OK). Nie wiem co do asusa do konca, ale chyba slyszalem dobre
opinie...
15'' matryca jest SUPER (mam taka w swoim laptopie) - nie chcialbym miec
teraz mniej! Prez to wlasnie chce zmienic monitor w domu na wiekszy, bo
popracowalem na wiekszej matrycy...
Na toshibie pograsz nawet calkiem-calkiem (GF4), ale nie napisales jaka
grafa w Compaqu.
Generalnie jako firmie bardziej bym ufal Compaqowi, ale ostatni Asus ejst
calkiem fajny tez (z tym ze nigdy na nich nie pracowalem).
Toshiba ma najslabszy procek, ale wydajna grafe (napisz jakie grafy maja
inne). Osobiscie wzialbym COmpawa lub oistatniego Asusa... ALe w pierwszej
kolejnosci bym sie rozejrzal czy nie dostane w podobnej cenie jakiegos
IBMa - sa bardzo niezawodne i dobre...
Nie wiem do czego u cieibe ma sluzyc notebook, ale jak duzo jezdzisz - moze
sie przydac dobra bateria: nie napisales czy w compaqu jest li/ion (ale
podejrzewam, ze tak)...
Namieszalem, ale w kazdym badz razie trzeciego asusa bym odrzucil (tego na
SISie), toshibke tez ze wzgledu na procek, no i raczej bym sie podpytal
uzytkownikow, czy asus to dobre notebooki robi - i wzialbym czwartego -
jezeli nie compaq: bo zamalo o compaqu napisales, wiec nie wiem...).