Re: Problem w drukarką, w obecności skanera...:)

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 23:05:49 MET

Tue, 17 Dec 2002 09:07:54 +0100,Green_lin <3044516.qnEbVP36Ck_at_aquarius>
napisał/a:

> Nie obawiasz sie utraty żywotności lampy skanera?

Włączony do gniazdka,to nie znaczy,że lampa ma się cały czas świecić.
W programie skanerowym (Scanner Utility) ustawia się po ilu minutach
lampa ma się wyłączyć.Ja mam ustawione,że po 1 minucie.Natomiast jak coś
skanuję,to lampa się automatycznie włącza,zaś po zeskanowaniu wyłącza.

--
Kaja