Re: Karta TV

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 17:23:27 MET

Sorki za błąd w symbolu chipsetu. Chodziło mi o to, że próbowałem z BT878
przy pomocy PowerVCR zgrywać i efekt był w porządku, a jeśli chodzi o
chipset CX23881 to producenci mówią, że ma o wiele lepszą jakość zgrywanego
obrazu, ale sam nie widziałem, więc mówię "podobno". A co z tego, że
Cyberlink Power VCR ma błąd - wystarczy przełączyć kraj, na taki, który ma
PAL - ja dałem pierwszy z brzegu - Afganistan :-) i śmiga, że aż miło.
Reasumując - BT878 daje radę i jest sprawdzone - a CX23881 trzeba by zapytać
kogoś kto ma.

Pozdrawiam