Re: Duron i 105 st.

Autor: dino (dino_at_detekt.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:58:55 MET

Wyglądnawszy zza rogu, zacierając rączęta z uciechy, robi zakrzyknął
gromko:

> czy
>
> Witam!
>
> To jest najtańsza płyta i nie ba w biosie takiej opcji (ECS k7s5a)!

Po mocih doswiadczeniach z ta plyta u znajomych i rodziny - pamietam ze ma
taka opcje - piszczenie i shutdown powyzej jakiejs temperatury, przynajmniej
z ktoryms z kolei biosem to przychodzi. A w systemie to np MotherBoard
Monitor moze to robic.