format

Autor: adi (walerczakadrian_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 16:08:25 MET

witam

chce sformatowac kompa w robocie, tylko sa podstawowe dwa problemy - to jest
Compaq:
- czy windowsa zainstaluje z kazdej plytki wpisujac PRODUCT KEY naklejony na
kompie i bedzie ok, czy musi byc orginalna plytka
- i jak zrobic z officem, jezeli nie moge odnalezc odpowiedniej plytki. Moze
bym i znalazl tylko nie wiem jak sprawdzic czy akurat ta plytka jest
przypisana do tego kompa - oczywiscie OEM

podradzcie mi cos bo mam zawirusowane pliki systemowe KLEZ-em

dzieki