Re: Jaką kartę graficzną

Autor: dino (dino_at_detekt.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:44:15 MET

Wyglądnawszy zza rogu, zacierając rączęta z uciechy, Łukasz Nowak
zakrzyknął gromko:
> Posiadam Ge-Force 2 mx400 64MB. Chciałem zmienić na coś lepszego.
Dysponuje
> kwotą do 400 PLN. Co byście zaproponowali i czy w ogóle warto zmieniać
> dysponując taką kwotą pieniędzy. (starej karty nie chcę sprzedawać,
> potrzebna mi do drugiego komputera)
Ja jestem zadowolony z Radeona9000 Sapphire - swiadomie wybralem nie demona
szybkosci, jeno karte za rozsadne pieniadze , za to posiadajaca sporo
mozliwosci - ma TVout, DVI, mozliwosc podlaczenia 2 monitorow, rozszerzony
na dwa monitory/monito+tv pulpit, bardzo dobra jakosc obrazu, Vertex i Pixel
Shadery, Enviromental Bump Mapping, no i nienajgorsza wydajnosc 3D - w
3DMarku 2001 SE mam 5900 punktow, a podobno miec mozna cos kolo 7000. Za te
370 zlotych uwazam to za naprawde sporo, tym bardziej ze w wiekszosc gierek
moge pykac w 1024x768 w max detali, a w niektorych musze troche detale
zmniejszac i juz. Jak chcesz cos szybszego, to za jakies 100 zeta wiecej
jest wersja Pro, podobno sporo szybsza. Aha - R9000 nie ma wiatraczka, cichy
jest, i nie spraewia problemow ze slabymi zasilaczami, tak jak R8500.