Re: Rakasz!!! (coś z grafiką)

Autor: dino (dino_at_detekt.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:33:10 MET

Wyglądnawszy zza rogu, zacierając rączęta z uciechy, prabula zakrzyknął
gromko:
> Kolega pisze "adamd" <adamd_at_nospamidea.net.pl>

> IMHO nie masz racji, gram w to na Xp 1800 i GF2MX400 i biega plynnie i
> piekinie
> kwestia: jaki system i co jeszcze biega w tle
> pozdr
> pawel w

No bo ma za slabego proca przeca...tu trzeba jakis P4 3 GHz co najmniej.
Ludziska, coscie sie uparli na te procki - a grafiki przedpotowe kastraty.
Jeszcze byscie wsadzili tam Rive TNT! Z Kyro 2 to moze by nawet szybciutko
chodzilo, bo to sie niesamowicie skaluje z procesorem, ale GF2 MX wymieka
gdzies w okolichach 1 GHz - potem procek czeka na karte. Tobie kolego
poewnie smiga bo:
1. Jestes przyzwyczajony do mniejszej ilosci FPS - to nie bajka, znajomi sa
zadowoleni jak im gry chodza, a mnie by cholera brala przy takim graniu!
2. Ustawiles inna rozdzielczosc
3. Powylaczales efekty

A moze jeszcze zapodaj pacza przyspieszajacego? Bo zdaje sie wyszedl paczyk
taki...