Re: ATHLON a P4 - pytanie

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:37:36 MET

Lukasz B. wrote:
> Moj pan dr inż. wykładający na przedmiocie Architektura Komputerów
> powiedział:
> - wadą procesorów AMD jest to,ze nie potrafia pracowac w
> konfiguracjach wieloprocesorowch
> - Penium 4 maja ta zaletę że doskonale radza sobie w takich systemach.
> Z tego co ja wiem to jest dokladnie na odwrot, Intel w systemach
> wieloprocesorowych stosuje P III albo drozsze procesory XEON, a
> Athlon XP równiez bez problemu radzi sobie z pracą wieloprocesorową.
> I kto ma rację? Nie śmiem twierdzić że pan dr sie mysli ;)

ale glupek ... p4 xenon to tak ale zwykly :)))

Powiedz ciulowi glupiemu ( tytul zobowiazuje wiec klnac trza ^_^ ) ze
nastepca CRY bedzien a ahtlonach z tego amd ... nawet mialem link do ich
www ale zgubilem :-(

Zapodaj mu to. Albo i nie... bo zechce oblac na egzamie czy czyms :(

--
@ _Pewne_ 50zl lub więcej? NOKIA 6310i taniej w PLUSIE i jeszcze bonus?