Re: Chłodzenie i wyciszanie - help

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 14:05:03 MET

> Może próbowali używać tego urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem? Nie
> doczytali do czego służy, myśleli, że chodzi o jakiś gadżet do popularnego
> ostatnio wśród znudzonej młodzieży tzw. "podkręcania"? Skoro tak, to mogli

no mozna ich tak nazwac - taka mlodziez w okolicach 30 ;-)
a kupowali bo z zalozenia WC jest bardzo wydajnym chlodzeniem i cena byla
kuszaca, jak widac nie kazde WC jest wydajne, a po co dawac wode do kompa
skoro to samo mozna uzyskac przy pomocy bezpiecznego powietrza ale coz jak
ktos jest znudzona mlodzieza ktora przystawia ucho do komputera i
przeszkadza jej najmniejszy szum, albo zamiast w nocy spac lub zajac sie
czyms pozyteczniejszym ;-) woli przesiadywac przy komputerze i nasluchiwac
smerow/szumow/... to lapie sie na marketing 12dB/16dB
a czy sa znudzeni - skoro tak mowisz to pewnie tak ;-)

> odesłać do sprzedawcy, na stronie cpc widzę, że przyjmują zwroty w czasie
30
> dni od zakupu, to rzadkość na dzikim polskim rynku i bardzo dobrze
świadczy
> o podejściu do klienta

czy odeslali - nie wiem bo wole nie przypominac im wpadki z chlodzeniem
wodnym, bo kto lubi wspominac porazki - taka jest juz natura czlowieka :-) a
tak sie zlozylo ze cala 3 kupila w tym samym czasie bo zaden nie chcial byc
gorszy od innego - coz ludzie sa ulomni i latwowierni :-(

pozdrawiam