Re: Jaki wybrać monitor ?

Autor: adamd (adamd_at_nospamidea.net.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 12:35:34 MET

Dnia 17.12.02 10:47, Użytkownik HOL napisał:
> Cze,
>
> Mam problem z wyborem monitora pomiędzy:
>
> 17" LG Flatron F700B i 17" Philips 107 T40 TCO'99
>
> który z nich jest lepszy ????
>
> Proszę o pomoc, bo się na monitorach prawie wcale nie znam.

Niestety monitory kineskopowe często mają jakieś wady z geometrią
obrazu. Nie jest to aż tak bardzo zależne od firmy ale od egzemplarza.
Ja mam LG F700B i jestem bardzo zadowolony . Najbardziej z płaskiego
ekranu który jest naprawde płaski a nie jak w innych monitorach (
Philips np ) płaska szybka z przodu . Nawet monitory z wyższej pólki
np. Sony trafiają się z wadami.
Na pocieszenie monitory LCD są droższe i trafiają się dla odmiany
martwe pixele. Więć ciężki wybór Cie czeka. Moja rada jest taka - im
więcej się zastanawisz i słuchasz rad tym gorzej - powstaje totalny
mętlik w głowie. Idź za pierwszym Twoim wyborem....

PZDR
Adam