Re: jak sformatowac dysk C ?

Autor: SOTB (kris_wywal_spam_at_zw.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 12:10:58 MET

Użytkownik <klimax_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam P166 MMX a na nim ME ale za czesto sie zawiesza wiec chce zainstalowac
W98
> ale dawno tego nie robilem wiec prosze o pomoc.
> jak sformatowac dysk C? z poziomu BIOSa

Po kiego od razu z biosa? Nie można z dyskietki startowej?
Wkładasz taką do napędu > twardy reset > w biosie uruchamiasz bootowanie z
dyskietki i zatwierdzasz zmiany > i po ukazaniu się w linii komend A:\
wpisujesz format c > wciskasz enter i "jechane" Po formacie czujesz się jak
nowo narodzony, bo wiesz już jak zrobić format dysku.

Po pytaniu o format pewnie będzie pytanie o to, jak zainstalować win98. :-)

SOTB