Jak przyporzadkować przerwania ?

Autor: Andrzej (akiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 12:01:23 MET

Cześć !!!
Mam problem z dodatkowa karta muzyczną na płycie z istniejąca kartą. Chcą
wykorzystywać to samo przerwanie ( 10 ) i w żaden sposób nie mogę uruchomić
nowego SB 4.1 Moje pytania to :
1. Jak przyporządkować przerwania ( w Biosie choć najnowszym do płyty ACORP
6ZX98 nie ma takiej opcji i na płycie także ich brak )?
2. Może jest jakiś programik dzięki któremu będę mógł przyporządkować nowe
przerwanie do nowej karty dźwiękowej? w WIN 98 istnieje taka opcja ale w
moim przypadku nie mogę tego zmienić?
3 . Podobno zmiana złącza PCI może coś pomóc ( mam 4 złącza PCI na swojej
płycie )? Czy w ogóle kolejności zamocowania urządzeń na PCI ma jakieś
znaczenie? Mam zamontowane 1PCI - karta graficzna, 2 PCI dekoder sprzętowy
DVD, 3PCI - nowa karta dźwiękowa SB 4.1, 1 ISO modem?

Przepraszam za takie długie opisy ale są one chyba ważne ?

Dziękuję z góry za zainteresowanie moimi problemami !!
Andrzej