Re: Zawieszajacy sie sprzet.

Autor: Miodzicho (miodzicho_at_poczta.pm)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:30:44 MET

Użytkownik Blesso <blesso_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atmt0i$kr2$1_at_news.tpi.pl...
> Sporo tego masz tam upchane (wiec moze to przerwania ?)
Juz i tak wywalilem kontroler SCSI...
Tu nie mam problemow juz,zonglerka kartami i jakos po ludzku sie ulozyly.
> sprawdz jak to jest z "dzieleniem " ich w systemie _powywalaj zbedne
rzeczy
> w BIOSie (COMy ,LPT/USB ,ACPI )
hmmm com 1 - > zdalne sterowanie IR (no moze zrezygnuje) com2 -> monitoring
UPSa
LPT-> drukarka USB-> aparat cyfrowy
No i jak tu sie czegos pozbyc :)
> z drugiej strony zwis kompa nastepuje przy uruchomieniu programow p2p.(a
gdy
> sciagasz np z FTPa tez masz zwisy?)
Obojetnie,wystarczy,ze jakas aplikacja zacznie pobierac cokolwiek z sieci i
po pewnym czasie,nie
od razu nastepuje zawieszenie systemu..
Zmienialem karte na druga 3com'ke - to samo

Miodzicho