Re: Jaką kartę graficzną

Autor: Wojciech_K (cgi_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:10:33 MET

Użytkownik "Łukasz Nowak" <lukasznowak_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam Ge-Force 2 mx400 64MB. Chciałem zmienić na coś lepszego.
Dysponuje
> kwotą do 400 PLN. Co byście zaproponowali i czy w ogóle warto zmieniać
> dysponując taką kwotą pieniędzy. (starej karty nie chcę sprzedawać,
> potrzebna mi do drugiego komputera)

Grasz ? Piszesz w Wordzie ? Bawisz sie Linuxem ? Używasz OpenGL ? Pracujesz
z Grafiką ?
Coś lepszego to zawsze jest określenie nic nie mówiące ....
Dla grafika Excalibur( ATI ) bedzie lepszy od GF 4 (choć pewnie nie wszyscy
sie z tym zgodzą )
I tu dochodzimy do sedna - lepsza do czego ma być ! :))) ?

--
                         cgi_at_interia.pl