Komp mi sie wiesza...

Autor: megagrzechu_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Dec 2002 - 10:42:56 MET

Witajcie!

Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje.
Od pewnego czasu mam dosyc powazne problemy z uruchomieniem kompa. Czasami jest
OK, a czasami jest tak:
- wysakuje okienko jakiegos Kontrolera rejestru, ktory wmawia mi, ze pliki
systemowe zostaly uszkodzone albo zmienione i on teraz je odtwarza, potem robie
restart i dalej czasami jest juz OK
- czesto nie ma ww. okienka, ale za to komputer zawiesza sie przy odpalaniu Win
98 (pojawia sie ekran z logo Windows i dalej nic sie nie dzieje)
- gdy chcialem zrobic reinstalacje systemu i chcialem odpalic kompa z plyty
instalacyjnej Win 98, to w dosie nie dalo sie zaladowac potrzebnych
sterownikow, podobnie jak wczesniej - wieszal sie przy ktoryms tam z kolei
sterowniku
- kilka razy zdarzylo sie, ze nie dalo sie zaladowac pliku HIMEM.SYS
(odpowiedzialnego za pamiec)
- czasami przy owym Kotrolerze rejestru pojawiaja sie jakies takie krzaczki,
dziwne znaki na ekranie (wyglada jakby wirus)
- i najdziwniejsza sprawa: gdy robie restart to najczesciej problem wystepuje,
ale gdy komp dlugo nie pracuje i go uruchamiam, to jest OK!!

Dlatego uwazam, ze cos sie schrzanilo w sprzecie, moze RAM?
Nie jestem pewien, bo ani troche sie na tym nie znam.
Jesli chodzi o wirusa, to zadnego nie mam, bo sprawdzalem aktualnym programem!
Jeszcze raz prosze, abyscie mnie pomogli i cokolwiek napisali, bo to dla mnie
bardzo wazne!!

Pozdrawiam.
GRZECHU