GeForce4 MX440 tv-out problem

Autor: misiek (misiek_at_poczta.bajo.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 08:30:21 MET

Witam,

Przekopalem archiwum ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytania. Niestety
po podlaczeniu kompa do TV obraz jest super czysty ale jest czarnobialy. I
wlasnie tutaj jest problem. Zminialem rodzaje systemow wyswietlania (Pal-B,
PAL-G itd.), zainstalowalem najnowsze sterowniki nVidii ale nic nie pomoglo.
Komp mam podlaczony przez przejsciowke s-video ---> Eurozlacze. Nie udalo i
sie rowniez odpalic TVtool'a - zgasza jakis blad, ze nie moze odnalezc
chipsetu.....

Jezeli ktos ma jakies rozwiazania o prosze o pomoc.

System - winXP pro

Z gory dziekuje i pozdrawiam
misiek