Re: przejsciówka z USB na COM + MYSZ com ??

Autor: Steve (steve.f_at_nospam.remove.gip.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 08:13:45 MET

"Art" <czart20_at_wp.pl> wrote in message news:atkvbr$8i2$1_at_news.tpi.pl...
> podłączam kabel usb do kabla przejsciówka z USB na COM i podłączam do tej
> przjsciówki myszke com i nie działa mi to.
> Na normalnym kablu com i wyjściu com mysza dziala spoko. mysza napewno
jest
> dobra
> w biosie ustawilem usb enable, drivery załadowane do przejsciówki w
systemie
> 98SE
> probowałem tez dodać mysz z panelu sterowania ale nic nie znajdował

Przejściówki są stosowane ale do urządzeń nie startowanych podczas
uruchomienia systemu (ie. mysz).
USB enable daje Ci obsługę myszy USB a nie myszy na przejściówce USB której
sterownik (przejściówki) dopiero zostanie załadowany.
Tak mysz NIGDY Ci nie pójdzie!!!
Natomiast możesz stosować inne urządzenia na tej przejściówce, np. modem
(zeleży od jakości przejściówki i jej driver'ów), drukarki szeregowe (np.
fiskalne) itp, itd.

--
Steve