Re: LG CD-ROM 52x - cena na giledzie w Wawa

Autor: FiLiP (filippe_at_o2.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 01:14:09 MET

> PS. A gdybys jeszcze nie wiedzial co wybrac to szukaj Teaca :-)

Niby dlaczego??? Dlatego, że ktoś kiedyś napisał w gazecie, że to super
trwały napęd? Nawet nie miał, jak sprawdzić, bo przecie nie miał czasu...

Kupiłem TEACA ( na kórego wszyscy, nie wiem dlaczego móią "tik"... lol ) i
po roku z hakiem rozwalił się. Mojemu znajomemu też. Więc po co mam płacić
dwa razy więcej?

Na wydziale, mają w pewnym laboratorium pięć LG, które są bardzo obciążone..
Działają, bez zarzutów... Jeżeli coś innego to tylko w podobnej cenie.

--
Pozdrawiam FiLiP