Re: Instalowanie Windowsa 98 na XP

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 22:38:22 MET

Użytkownik "Mateusz MATi Barucha"
<mati.no.spam_at_nowydwor.k.pl.USUN.TO.I.No.Spam.Z.ADRESU> napisał w
wiadomości news:atlf3o$2p4b$1_at_News.K.PL
> Dnia 15.12.2002 23:31, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Narzędzie automatycznego odzyskiwania systemu Windows wymaga "dysku
> automatycznego odzyskiwania systemu Windows". Muszę dobrze poszperać
> jak go utworzyć, bo help nie jest za bardzo wymowny na ten temat :/

Nie "wymaga", tylko sugeruje. Zadziała i bez. Utworzysz ją ntbackup.exe,
bądź ręcznie, kopiując na nią pliki \Windows\Repair\setup.log,
autoexec.nt oraz config.nt.

[...]
> Niestety obydwa rozwiązania nie działają- albo po wybraniu pozycji z
> boot-menu Xp-ka dostaję poprzedni komunikat albo komp się restartuje.

Ja to robiłem setki razy z powodzeniem. Odezwij się na priva, to
powalczymy, bo tu to chyba już dawno NTG się zrobiło...

M.