Re: jaki najtanszy komp do ogladania filmow?

Autor: boqs (boqs_at_nospam@wp.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 21:01:09 MET

> nie znam. dystrybucja powinna być stała, a najważniejsze narzędzia
> powinny być skompilowane pod maszynę (jądro,glibc,mplayer, i inne
> zasobożerne)

... chyba sie jakims malym dyskiem pobawie i zrobie mu nalot ....
moze bedzi warto ...

> za świerzego masz -75

ż ... uups
ja mam kategorie D
:-)

> a tak wogóle to mplayer powinien być kompilowany *POD* maszynę, aby była
> jak największa wydajność

fakt ...

> nadfajczoną?

kiedys przyleciał do mnie z problemem ... komp mu nie chciał
ruszać [ruszal ale po jakichs kilkunastu probach]
... wymiana zasilacza pomogla ... ale komp mógł zdrowo "oberwać"
[inny kumpel olał sprawę i dopiero jak już nie dało
sie pc-ta uruchomić zaczął się rozglądać za zasilaczem ...
było już za późno]
a muzyczna integrowana na plycie to tez mu od jakiegos
czasu nie dzialala ....

> ecs pewnie na via, a jądro pewnie jeszcze bez obsługi tego... o ile to
> nie jest jakieś ALi/SiS, tnt2 się nigdy nie nadawało specjalnie do
> filmów...

VIA ... jakaś pewnie jeszcze bez tego 4-way inter-cośtam
włączonego ...

> a jaka dźwiękówka? może ISA? :)

teraz ma ymf724 na pci [yamaha]

pozdr
boqs

ty masz u mnie plusa za rzeczowość odpowiedzi
[a konkretniej - kolor]
:-)