Aopen AX34 Socket 370

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 19:10:17 MET

Mam okazję dostać za friko powyższą płytę główną wraz z 500 MHz Pentium
III..
Na stronie producenta nie znalazłem informacji, jaki maksymalnie procek na
niej mogę puścić.
Obecnie siedzę na już leciwej P2B Asusa na legendarnym BX z równorzędnym
prockiem,
tyle, że na Slot1 (na nią raczej nic ciekawszego nie znajdę :(
Zastanawiam się więc czy w ogóle warto przerzucać bebechy:
- GeForce2 Ti 64 MB TV-out - Aopen obsłuży AGP x4 :) Asus tylko
x2 :(
- HDD 45GB ATA66 - Aopen ATA66:)
Asus tylko ATA33
- 2 x 256 MB SDRAM 133 MHz - Aopen obsłuży 133 MHz :) Asus tylko 100
MHz
- SB AWE64 na ISA - Aopen ma złącze, Asus też ;)
- CDek, CDR i sieciówka

Właściwie AX34 bije teoretycznymi mozliwościami na głowę staruszka, ale
niestety nie wiem jak u niej ze stabilnością, itd, itp... Proszę o wszelkie
rady i sugestie :)

p.s. na ewentualną modernizację mogę co najwyżej przenaczyć 300-350 PLN
(zakup silniejszego procka na Gwiazdkę?), więc kupno czegoś nowego raczej
nie mogę sobie pozwolić...