Athlon 2000+ overlock maly problem.

Autor: egYptian (marijuana666_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 18:23:34 MET

Mam athlona 2000+ na shuttle AK32A, chcialem dzisiaj dodac troszeczke do
pieca wiec przestawilem "CPU Clock" ze 133 ktore domyslnie byly na 140.
(przy 133 temp. byla 53C wiec chyba ok po 140 nie zauwazylem wzrostu)
Odpalam winde a tu jakies niebieskie, bledy w zapisie na HDD, resety same.
Zrobilem cos zle, czegos zapomnialem jeszcze przestawic ? Generalnie nic nie
ruszalem w biosie bo ten komplet mam od wczoraj. Przestawilem jeszcze w
"Advanced Chipset Features"-> "AGP & P2P bridge control dwie opcje: AGP mode
na 4x z 2x [mam gf256DDR] i dalem enable przy AGP Fast Write oraz AGP Master
1 WS write i AGP Master 1 Read. Nie wiem czy to dobrze ale mysle ze tak.
Ostatni problem to jest taki, ze mi cos dzwiek strzela (karta dzwiekowa jak
gram [zczailem] i jest odczyt z HDD to sie pojawiaja te strzaly,
przysmpieszenie dzwiekowe w dxsetup na maxymiliana, karta SB64V na sterach
windowsowskich ES1371 WDM. Jesli ktos czegos nie zrozumial to ew. wytlumacze
jeszcze raz.