Re: Wiatrak zasilaczaWitam

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 17:44:02 MET

In article <Xns92E6B30725CE7silvermango2pl_at_193.110.122.80>, Krzysiek
Szczepanek wrote:

> a) drogie zazwyczaj sa ciche.

Nie zauważyłem takiej zależności, a mam do czynienia nie tylko z pecetami.
Bardzo drogi zasilacz np. do stacji roboczej HP, kosztujący tyle, co kilka
pecetów, jest tak samo hałaśliwy, albo nawet bardziej.

> b) no i maja porzadne radiatory w srodku, ze jest potrzebny mniejszy
> przeplyw powietrza.

Radiatory mają porządne, ale w zasilaczu grzeją się nie tylko elementy na
radiatorach, ale również (a może przede wszystkim, tak jest w tych
zasilaczach, które rozbierałem) elementy indukcyjne, które nie mają
radiatorów. Dlatego nadal potrzebny jest dobry przepływ powietrza.

Moim zdaniem są zasilacze:
- tanie i w miarę ciche
- tanie i głośne
- drogie i w miarę ciche