Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Perun (perun_at_cad.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 14:02:59 MET

> W środę odbieram nowego notebooka i mam problem dot. wyboru systemu
> operacyjnego - jaki wybrać?
> Win 98SE czy XP HE?
> Dane notebooka - Celeron 1200, 128MB RAM, HDD 20 GB - reszta chyba mało
> ważna.

Skoro to notebook, to pewnie nie gry są dla Ciebie najważniejsze...
Z tych dwóch co podałeś wybrałbym Windows XP Home Edition. Sam mam taki
system w notebooku. Jest naprawdę ok. Tylko pytanie, czy jest dla Ciebie
możliwe, byś miał pamięci troszkę więcej.. 256MB byłoby w sam raz :) XP'ek
wymaga troszkę więcej pamięci.. i na 256 będzie hulać.

Jeśli miałbym jakoś sklasyfikować dostępne na ryknu Windowsy od najlepszego
do najgorszego, to wyglądałoby to tak:
1) Windows 2000
2) Windows XP
3) Windows 98 SE