WinXP i kontroler RAID

Autor: AdamCx (adamcx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 13:44:33 MET

Witam !!!
Mam nastepujacy problem. Stworzylem sobie macierz RAID 0 (dwa dyski
podpiete na jednej tasmie do kontrolera RAID do IDE1). Na tej macierzy
postawilem sobie WinXP i stworzylem 4 partycje (literki standardowo
C,D,E,F). I wszystko dziala w porzadku dopoki do kompa nie podepne
jakiegos innego dodatkowego dysku. Wowczas system juz nie startuje (blad
jest taki: Nie znaleziono pliku WinNT\System32\Config\System).
    Wydaje mi sie, ze po podlaczeniu dodatkowego dysku (jako primary
master, badz slave) w czasie uruchamiania kompa przydzielana jest litera
dla tego dysku i wowczas wszystko sie psuje bo Windows ustawil juz
litery partycji dla macierzy RAID a dodatkowy dysk podlaczany do kompa
psuje to ustawienia (czyli ustawienia liter dyskow byly by np. takie C,
D (dodatkowy dysk), E,F,G - pozostale partycje). I w tym momencie nie
wiem jak rozwiazac ten problem.
Oczywiscie najprostszym rozwiazaniem jest nie podpinac dodatkowych
twartych dyskow ale to rozwiazanie niestety mi nie odpowiada :).
Moze juz ktos z Grupowiczow spotkal sie z takim problemem ??