Re: Jak rozlozyc karty PCI

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 12:44:55 MET

In article <atkd6q$rli$1_at_news.tpi.pl>, Miodzicho wrote:

> Problem w tym,ze w biosie ustawilem 11 IRQ dla karty graficznej

A po co przerwanie dla karty graficznej? Wiem, że niektóre karty graficzne
zajmują przerwanie, ale nie widzę żadnego zastosowania. Prawdopodobnie ono
nigdy nie jest wykorzystywane.

> mimo tego
> zabieraja je rowniez karty sieciowe.

Karta sieciowa musi mieć przerwanie. Spróbuj tak wszystko poprzekładać, żeby
karty sieciowe miały przerwanie tylko dla siebie, a ewentualnie to, które
zabiera karta graficzna, pokrywało się z jakimś innym, rzadziej używanym
(np. usb) jeśli nie można przydzielić osobnego dla każdego urządzenia.

Jak jest dobry system, to przerwania mogą być dzielone między kilka
urządzeń. U mnie jest sieć i usb na irq 11 i wszystko działa.

Paweł