Re: FCPGA-Slot1

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 09:05:36 MET

"baZyl" <bazylook_at_interia.pl> wrote:

> Powinna byc, ale nie zawsze sa. Na pewno Jamicon (np. w
> Komputroniku maja je) na 100% sa FC-PGA i sa to dobre
> przejsciowki. Juz pare kompow "unowoczesnilem" na nich. ;) Zreszta
> z przejsciowkami nie zawsze wiadomo. Raz dzialaja raz nie. Musisz
> niestety przetestowac.

Dzieki za odpowiedź. Są właśnie jakieś przejściówki niby do
FCPGA ale:
mają masę zworek do ustawiania napięcia, według opisu można
ustawic minimum 1.8V a przecież cel700 chodzi na 1.7V - tutaj
mam wątpliwości. Jest ustawienie auto Vcore ale jakoś nie jestem
do tego przekonany.
Można uszkodzić procesor stosując niewłaściwą przejściówkę czy
raczej będzie ok ale po prostu nie ruszy?

Mam do dyspozycji płytę MSI 6163VA ze Slot1 i cel266.
Chciałbym trochę "wzmocnić" tą konfigurację... ;)

 Pozdr.