Re: GF2, tv-out i sterowniki Nvidii.

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 03:10:52 MET

 "Cleriic" napisał:

: Nie musisz Windowsów uruchamiać z włączonym TV :)

No tak, to O.K. ale:

: Ale też samo włączenie telewizora nie wystarczy.
: Podczas wchodzenia do sterowników TV musi być przełączony w tryb Video!

No chyba,że może tak jest z tym konkretnym modelem karty!
Mój już lekko podstarzały GeForce 256 DDR Z TV-Outem ma opcje "Telewizor' w sterach aktywną cały czas - nawet, jak telewizornia jest
zupełnie wyłączona ( nie 'stand by", ale nawet centralnie - z sieci )... Jedyny taki moment, kiedy po prostu ta opcja jest
nieaktywna - to fizyczne wypjęcie przewodu łączącego grafe z TV...

: Jeśli masz starsze detonatory to zainstaluj sobie 40.72.
: Mają trochę więcej możliwości niż poprzednie wersje!

No i w starych wersjach detek też tak miałem...

: Ale jeśli dalej będziesz miał problemy to znajdź sobie darmowy programik
: tvcc2000 (jest na tej samej stronie co tvtool).

No fakt - nie wiem jak to się ma akurat do tego modelu karty - ale to chyba zależy jescze od tego, na jakom chipie ta kata jest, np.
u mnie tvcc2000 od razu stwierdził, że to nie ten typ i finito... Zresztą któryś TvTool chyba też - choć nie jestem pewien już teraz
tego ( no co, późno jest ;) ).

--
.: Jacek S. :.