Re: gdzie kupie CTX 705 Futura ----PILNE?

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 23:32:39 MET

In article <atiu1r$gdi$1_at_news.tpi.pl>, masium_at_wp.pl says...
> Witam
>
> Gdzie kupie monitor 17'' CTX 705 F (na trinitonie) monitor bo obdzwonilem
> juz z 20-30 sklepow i nigdzie nie maja juz ich. A wylaczny dystrybutor na
> polske dopiero 30.12 bedzie mial bo fimra miala jakies opoznienia.
> oczywiscie sklepy ktore maja mozliwosc wysylki.
z tego co wiem to ab ma opznienaia i musisz poszukac w jakch duzych
sklepach moze zostal jescze jakis egzemplaz (vobis, komputronik ,
mediamark (jak juz nie bedzie nigdzie indziej), sirius, jakies
hutrownie..) ale bedzie ciezko bo swieta ida i sprzet znika z pulek a ab
ma opznienie od pocztku miesiaca..... :)

gratuluje wyboru naprawde dobry sprzet!
ps ja ci mojej nie sprzedam:)