Re: Tania plyta glowna Athlon 1,8XP

Autor: pawelcio (phor1_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 22:49:17 MET

Użytkownik "Dominog" <dominog1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ECS jest the best :)

tak, tylko dlaczego tyle osób ma problemy z ECSami, a nie ma postów typu:
mam problem z Soltekiem albo z gigabyte?
Ja mam w robocie 2 ecsy, z czego jeden jest stabilny, a drugi niezbyt.
Osobiście polecam Solteka 75KAV
lub nawet Sono - (w cenie ECSa) i produkowana w Polsce:))) a stabilna za
to-mam taką w pracy też i sprawuje się dobrze.
Nie pamietam, jaki to model, ale sono ma tylko jeden model na KT133A chyba,
więc nietrudno znaleźć. Wadą sa ograniczone mozliwości overlockingu, ale za
to stabilnością dorónuje wg opini Soltekowi