Re: mysz optyczna a4 rfsop-35 ...

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 22:38:46 MET

Użytkownik "baton" <przemek@[CUT THIS]ks.k.pl> napisał w wiadomości
> mam ta myszke, jest optyczna i bezprzewodowa.

mam prosbe, zastanawiam sie nad kupnem myszki optycznej bezprzewodowej i
jako jedna z opcji rzowazam ww.

czy ten A4 tech ma takie rozwiazanie (ktorego nie znosze), ze dla
oszczedzania baterii gdy nic nie robisz przez okolo 5 sek. wylacza sie i
zeby ja uruchomic trzeba ruszyc rolka lub klinknac jakims przyciskiem, a
jesli nie to czy ma jakiekolwiek rozwiazanie sluzace oszczedzaniu baterii.