Re: "Routerek" do HIS/SDI

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 21:53:27 MET

> dobra, zagiąłeś mnie... ja nie panimaju... nic takiego nie robię, a
> serwer ftp bez tego się odpali...

nie serwer FTP tylko klient FTP na kompie ktory korzysta z routera na
freesco ... logujesz sie do zdalnego FTP z kompa wewnatrz sieci na inny
port niz 21

> no normalne...

> tak zrozumiałem co piszesz - że chodzi Ci, że klienty ftp muszą mieć
> gdzieś zdefiniowane jakie porty to ftp... a to g***o prawda, bo ncftp na
> pewno tak nie ma :)

chyba jednak nie zrozumiales ... pisalem o dostepie do zdalnego FTP ktory
dziala na innym porcie niz 21 ... z komputera wewnatrz sieci LAN
korzystajacej z routera freesco ...

> dokładnie. a jak coś nie będzie akurat działać?

a czy w linuxach wszystko musi zawsze dzialac ?:)